星期六, 10月 21, 2006

平靜風浪的耶穌

昨天晚上,在睡夢中,我與耶穌在一條木船上,耶穌在睡覺,我當時並沒有注意到周圍的環境,我只定睛看著耶穌,直到他醒來。他醒來的時候笑一笑,給我一個鼓勵的眼神,看了我一眼,就到船尾把舵,船突然高速行駛,到達一個平靜的海岸,然後對我說:「不要怕,只要信。」然後送上一碗魚粥,餵我吃。不久我就在夢境中醒過來,我反復思想神給我的訊息:

第一:神叫我不要注目四處風浪的環境,要單單注目耶穌,

第二:耶穌仍掌管一切,祂是平靜風浪的主,要完全的信靠祂,

第三:耶酥關心我的健康,送上魚粥,要我得醫治和康復過來去跟隨祂!

李健華牧師

代禱:
1。求耶穌把舵,為我們開出一條新路
2. 求耶穌引領我們的心思意念,單單信靠祂

李師母

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

dear pastor lee and family,

i thought i was to give you support and blessings, on the contrary, i am feeling deeply blessed and enocuraged by your sharing,
thank you for making a real effort to write and share your experience here. i know it can't be easy to spare your energy to write at the present situation.

you and your family are in my prayers. i pray that you have some quality time with the Lord and may HIS healing comes right to you now.
i also pray that your fmaily would stay strong in HIM, in particular your daughter, i hope she can strive on the pressure that she is feeling and grow in Jesus's love.

may the Lord's healing, love and peace be with you and your family.

in HIM,
a sister you do not know from shaukiwan baptist church

2:44 下午  

發佈留言

<< Home